tisdag 18 maj 2010

God morgon?

Hej!
Dagen började bra med sovmorgon, men när klockan slog åtta, då fick jag inte sova mer för först ringde tandläkaren och ställde in tiden. Sen efter nån halvtimme ringde min lärare och sa att lektionen var inställd (men jag var redan ledig från den lektionen ändå..) och sen mellan 9-10 så ringde folk oavbrutet och sökte mina föräldrar, så då gav jag upp.

Nu blir det till att baka två satser med Chocolate Chip Cookies. Ena satsen ska iväg med mamma imon till hennes arbetskamrat och andra satsen stannar hemma.
I helgen så ska jag baka hela 50 cupcakes till ett 6-årskalas, vet inte om jag har nämnt det redan.. Men hur som helst så ska det bli jätteroligt!

Till den 4 juni så ska jag ha bakat 30 cupcakes till en student också, och det ska också bli jättekul!

Den 26 maj bär det av till Hässleholm och Siesta!
Det är en festival med mycket bra musik såsom Timo Räisänen, Kristian Anttila, Teddybears... det är en massa bra artister som ska dit, och jag kommer inte hem förrän den 30 maj :)

Nu måste jag gå, ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar