torsdag 29 april 2010

Cookies!

Hej!
Nu är det äntligen dags att sakta dra igång med bloggen.
Idag har jag vart ledig och då passade jag på att baka cookies. Jag kommer koncentrera mig mer på att "visa upp" mina bakverk här på bloggen, än att lägga ut en massa recept och såna saker. Hoppas att ni inte blir allt för ledsna ;).


I sommar så kanske jag ska baka tårtor, kakor och cupcakes till min mammas kompis son som fyller 20år. Det ska bli såå spännande! Börjar redan få idéer..


Imorgon är det valborg och då ska jag och några till hem till söta Caroline, funderar på om jag ska baka nåt och ta med det.
På lördag kommer Ellen, och då blir de cupcakes, maränger och Twi-night!
Ellen har inte sett Twilight eller New moon filmerna så de blir till att se dom och baka såklart, mysigt!


Men nu är de dags att städa upp lite, men kan visa en bild på mina cookies först,













Ha det bra, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar